برگزاری چهارمین شب خاطره دفاع مقدس درتبریز

چهارمین شب خاطره دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جواد کریم نژاد سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: چهارمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجه الاسلام سید محمد علی آل هاشم برگزار می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: چهارمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز چهار شنبه سوم آبان ماه سال جاری راس ساعت 16 در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان واقع در خیابان آزادی، نرسیده به چهارراه آبرسان، جنب پارک طوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه به همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، یادگاران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

کریم نژاد هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس به خصوص در رهنمودها و بیانات اخیر معظم له در سوم خرداد و مراسم شب خاطره از دیگر اهداف شب های خاطره می باشد.

وی اظهار داشت: بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان خاطره گویان علاوه بر تکریم رزمندگان در ثبت تاریخ شفاهی و خلق آثار ادبی در زمینه ادبیات پایداری می تواند موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه مراسم شب خاطره یکی از برنامه های این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: در چهارمین برنامه شب خاطره پنج تن از چهره های شاخص نیروی انتظامی استان که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند به ذکر خاطره ای از آن ایام خواهند پرداخت.

گفتنی است، برنامه فوق به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ش

تبریزمیزبان برگزاری چهارمین شب خاطره دفاع مقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار