سند تاریخی که بر احکام کمیته اخلاق صحه می گذارد + عکس

یک سند تاریخی نشان می‌دهد محرومیت فوتبالیست‌ها در مورد شب نشینی و دود و دم از دیر باز در حیطه اختیارات مسئولان فوتبال بوده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر برخی بازیکنان و اهالی فوتبال نسبت به اینکه دخالت در امور بازیکنان وظیفه کمیته اخلاق نیست به عنوان بهانه ای برای فرار از محرومیت استفاده کردند و پا را فراتر گذاشته و در برخی موارد اعلام کردند این موضوع فقط در سال های اخیر و در لیگ برتر اتفاق می افتد.

یک نمونه داخلی آن هم با شدت بیشتر در فروردین سال 1354 در دورانی که عرف جامعه این مسائل را می پسندیده و رواج زیادی هم داشته، نشان می دهد استفاده از دود و دم و شب نشینی های آنچنانی در فوتبال محرومیت داشته و کمیته اخلاق حق دخالت در این موضوع را دارد.

سند تاریخی که بر احکام کمیته اخلاق صحه می گذارد + عکس

بندی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس (بهمن 1353)

"استعمال دخانیات در رختکن و محوطه میدان‌های ورزشی، اکیداً برای بازیکنان این تیم ممنوع است و به بازیکنان تیم اخطار داده شده است چنانچه ۴۸ ساعت قبل از مسابقه، اقدام به شب زنده‌داری و شرکت در مجالس رقص، مهمانی‌های خصوصی و رفتن به کاباره‌ها کنند، از حضور در مسابقه‌ها محروم خواهند شد. در نتیجه از مزایای مربوط در قراردادشان سهمی نخواهند برد»

انتهای پیام/

وظیفه کمیته اخلاق در قبال دود و دم و شب نشینی بازیکنان فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار