32 میلیون لیتر سوخت بین کشاوران خراسان شمالی توزیع شد

رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 32میلیون لیتر سوخت بین کشاوران خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی سید مجید بهشتی اظهار کرد: تمام سوخت های توزیع شده گازوئیل و در حوزه ماشین آلات بوده که برای کشاورز حواله صادر شده و به دست وی رسیده است.

وی گفت: برای فصل بهار سازمان جهاد کشاورزی با شرکت نفت، توزیع 13 میلیون لیتر تفاهم نامه بسته بود که به دلیل کم بودن متقاضی و یا مصرف کم آن فقط 11 میلیون لیتر آن توزیع شد و در فصل تابستان هم 12 میلیون و 200 هزار لیتر سوخت توافق صورت گرفت.

بهشتی افزود: برای فصل پاییز براساس توافق نامه با شرکت نفت، توزیع 14 میلیون لیتر سوخت صورت گرفت که تاکنون 9 میلیون لیتر آن بین کشاورزان خراسان شمالی توزیع شده است.

رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سوخت های توزیع شده بین کشاورزان این استان برای 12 هزار و 227 دستگاه انواع مختلف تراکتور، 200 دستگاه کمباین و هزار دستگاه دروگر بوده که دروگرها به صورت فصلی فقط یک ماه کار می کنند.

استان خراسان شمالی با 344 هزار هکتار اراضی کشاورزی 82 هزار خانوار بهره بردار از این بخش دارد.

انتهای پیام/آ

توزیع سوخت در بین کشاورزان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.