برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در ماکو

جشنواره فراگیری نخستین واژه آب و نواختن زنگ مدیریت مصرف در شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مراسم جشنواره یادگیری نخستین واژه آب و نواختن زنگ مدیریت مصرف آب در شهرستان ماکو با هدف آشناسازی اولیا ، مربیان و دانش‌آموزان با ارزش حیاتی آب، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و نقش آنها در مصرف بهینه آب در دبستان دخترانه سمیه ماکو برای 415 نفر از دانش آموزان و تعدادی از اولیا برگزار شد.

در این جشنواره ایوب رنجبری امام جمعه ماکو با اشاره به افزایش جمعیت و کمبود آب در کشور گفت: با توجه به کمبود بارندگی در سطح کشور و پدیده رو به رشد خشک سالی های اخیر باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم .

وی با تاکید بر  اهمیت آب در زندگی روزمره ، با ایراد احادیثی از ائمه اطهار (ع) افزود: باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و روش های صرفه جویی آن را درجامعه پیاده کنیم تا بتوانیم همیشه از وجود این نعمت الهی برخوردار شویم.

همچنین بابایی رئیس اداره اموزش و پرورش ماکو با بیان اهمیت  مصرف بهینه آب وصرفه جویی آن و معضلاتی که با کمبود آب بوجود می آید افزود: همه ما  باید سفیران آب در جامعه باشیم برای اینکه آب منشاء زندگی و آبادانی است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از مصرف بی رویه آن اجتناب کنیم .

در پایان این جشنواره اقلام فرهنگی و  بسته‌های آموزشی در بین دانش‌آموزان و اولیا و مربیان توزیع شد.

انتهای پیام/ح

جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در ماکو برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.