برگزاری کارگاه آموزشی و تمرینی "مدیریت بحران" در سنندج

کارگاه آموزشی و تمرینی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کردستان در سنندج برگزار شد.  

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آرتیکاس اقبال پیش‌از ظهر امروز در این کارگاه آموزشی و تمرینی گفت: نیروی انسانی حاضر در استان جزو نیروهای فعال کشور و جهان است و غیرت و جوانمردی بالاتری نسبت به بسیاری از گروه‌ها دارند.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در کارگاه به دلیل محدودیت مکانی همه سازمان‌های استان را شامل نمی‌شود، گفت: براساس اولویت‌بندی‌ها 17 نفر از اعضای اصلی شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها برای شرکت در کارگاه انتخاب شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان بیان کرد: امیدواریم دوستان آنچه در این کارگاه به عنوان دستاورد می‌آموزند به همکاران خود منتقل کنند تا از این توانایی‌ها در استان استفاده شود.

وی با اشاره به شیوه برگزاری کارگاه ادامه داد: امروز تا ظهر مراسم افتتاحیه ادامه دارد و بعدازظهر تدریس اساتید و در پایان روز بعد از ارائه اساتید دسته‌بندی سناریوها و کارخواست‌ها به‌صورت شهرستانی انجام می‌شود.

اقبال افزود: اولین برنامه ارائه گزارش شهرستان‌ها در زمان محدود صورت می‌گیرد و در روز آخر کارخواست دوم متناسب با سناریو، دوم گروها و تیم‌ها گزارش‌های خود را ارائه می‌دهند و باید گزارش‌های گروه‌ها قابل داوری باشد و در پایان گروه‌ها و شهرستان‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وی گفت: برای افراد شرکت‌کننده در کارگاه آموزشی که کامل در برنامه حضور دارند گواهی آموزشی از سازمان مدیریت کشور تقدیم می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان به جایگاه ویژه نیروی انسانی استان تاکید کرد و گفت: همه اساتید در کارگاه آموزشی از اعضای اصلی شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران خود استان انتخاب شدند تا چهره‌های برتر معرفی شوند چراکه اساتید کردستانی توانایی‌ در سطح بالای کشوری دارند.

وی بیان کرد: در حوزه مدیریت بحران معتقدیم که باید محیط زیست حفاظت شود و وسایل ارائه شده در این کارگاه به‌عنوان کار نمادین همگی قابل بازیافت هستند.

انتهای پیام/م

کارگاه آموزشی و تمرینی "مدیریت بحران" در سنندج برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.