اعزام هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: توسعه روابط تجاری با عمان مهمترین هدفت اعزام هیات تجاری به عمان می باشد.

اعزام هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمانرییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از اعزام هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان خبر داد و گفت: توسعه روابط تجاری بین استان و کشور عمان از جمله اهداف مهم این سفر می باشد .


نادر میرشکار گفت: در این سفر که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی حضور دارند ، یکی از مهمترین مسایل توسعه روابط از طریق بنادر مهم چابهار ایران و سهار و دُقُم کشور عمان می باشد.


وی افزود: در این سفر بررسی ها و ارزیابی هایی در زمینه صادرات محصولات غذایی بویژه داروهای گیاهی و عسل صورت خواهد پذیرفت و نشست ها و ملاقاتهای مختلفی نیز برگزار خواهد شد .


میرشکار عمده اهداف این سفر 5 روزه را آشنایی با طرف های تجاری،ملاقات با فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان، بررسی ظرفیت های بازار و آشنایی با قوانین و مقررات آن کشور در حوزه تجاری، آشنایی و بازدید از مراکز و صنایع مهم و مرتبط عنوان کرد .


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: بازدید از بندر صحار و دُقُم ، ملاقات با فعالین اقتصادی و مدیران این بنادر،ملاقات با تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی عمان و بازدید از اسکله های مسقط، دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط، دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم عمان از جمله برنامه های این سفر می باشد .


وی در پایان گفت: در این سفر با مدیران برگزاری نمایشگاه های عمان نیز به جهت برگزاری نمایشگاه توانمندیهای استان سیستان و بلوچستان در عمان نیز مذاکراتی صورت خواهد پذیرفت تا بزودی این نمایشگاه در عمان برگزار گردد.

انتهای پیام/گ

سفر هئیت سرزمایه گذاری سیستان وبلوچستان به کشور عمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار