ضرورت بکارگیری نخبگان در پست‌های مدیریتی در کردستان

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بکارگیری نخبگان در عرصه‌های مهم در کشور و استان ضروری است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه یکشنبه در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل استان، احزاب سیاسی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی کردستان که با محوریت «نقش شایسته سالاری در توسعه استان» در سنندج برگزار شد، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف برای انتخاب مسوولان نشان و سند مردم‌سالاری واقعی در نظام جمهوری اسلامی است.

مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: بکارگیری نخبگان در عرصه‌های مهم در کشور و استان ضروری است و باید به تمام ظرفیت‌ها توجه جدی صورت بگیرد. 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انبیا فقط برای دعوت به دین انتخاب نشده‌ و ارتقای زندگی انسان‌ها در حوزه‌های مختلف با ارشاد و راهنمایی از دیگر رسالت‌های پیامبران بوده است.

 وی با بیان اینکه اختلاف مهم‌ترین دلیل نابودی دولت و نظام‌ها است بیان کرد: امروز بیش از 37 سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد که به واسطه برکت وحدت، روز به روز شاهد تقویت و رشد آن در بخش‌های مختلف هستیم.

رستمی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های استان موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود، اظهار داشت: کارهایی زیرساختی در استان فراهم شود تا درجه اول خشنودی خداوند در پایه دوم مجد و عظمت نظام و خشنودی مردم فراهم شود.

وی افزود: مسوولان باید بیش از پیش با توجه به نقاط محروم جامعه و توسعه این مناطق بستر مشارکت مردم را در عرصه توسعه و امنیت استان فراهم سازند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به برخی مباحث مطرح شده از سوی رئیس جمهور آمریکا گفت: مزخرفاتی که ترامپ در مورد ملت ایران به ویژه سپاه پاسداران گفت اهانت به کل ایران بود.

رستمی اضافه کرد: اگر ترامپ دیوانه و کم عقل سپاه را که ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی است مورد اهانت قرار داده است به خاطر اقتدار این نیروی مردمی و گوش به فرمان رهبری است.

انتهای پیم/ د م

مسوولان باید مسیر توسعه و امنیت استان فراهم سازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.