اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۸۷ سارق توسط پلیس ایرانشهر

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری ۸۷ سارق و کشف بیش از ۱ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ محمود سعادتی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۸۷ سارق حرفه‌ای در مهر ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۹۸ فقره سرقت اعتراف کردند.


وی افزود: در مهر ماه سال جاری ۸ فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه ۲۶ سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


این مقام مسئول با اشاره به کشف ۱۷ قبضه سلاح غیرمجاز افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۱ تن و ۳۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری ۱۲ نفر سوداگر مرگ در مهر ماه امسال شدند.


سعادتی گفت: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در مهر ماه سال جاری در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.


وی ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: در مهر ماه، بیش از ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۳۹ نفر از متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.


سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، تصریح کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۱۷۵ دستگاه خودرو و ۲۰۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/گ

ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار