بهره مندی 75 درصد مدارس خراسان جنوبی از سیستم گرمایش مرکزی

75 درصد مدارس خراسان جنوبی از سیستم گرمایش مرکزی و 25 درصد مدارس باقی مانده، از سیستم گرمایش بخاری استفاده می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ بیگی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: بهره مندی تمام مدارس خراسان جنوبی از سیستم گرمایش مرکزی به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود :  75 درصد از مدارس خراسان جنوبی معادل 3 هزار و 533 کلاس درس، از سیستم گرمایش مرکزی بهره مندند و 25 درصد مدارس باقی مانده، از سیستم گرمایش بخاری استاندارد، بخاری کاربراتوری و یا سیستم گرمایشی و تابشی استفاده می شود.


بیگی با بیان اینکه کلاسهای درسی که جمعیت دانش آموزی کمتری دارند، فاقد سیستم گرمایش مرکزی هستندافزود: استفاده از بخاری های غیر استاندارد و بخاری گازی در همه ی مدارس غیرقانونی است و در صورت استفاده از این وسایل گرمایشی، مدیران مدارس باید پاسخگو باشند.


وی از اجرای سیستم گرمایش مرکزی در 242 کلاس درس تا پایان امسال خبر داد و گفت: این کلاسها در سه شهرستان سربیشه، خوسف و فردوس با هزینه یک میلیارد و 822 میلیون تومان به این سیستم مجهز می شوند.


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان افزود: در صورت ابلاغ اعتبار کافی و داشتن شرایط، تا پایان سال 97 تمام مدارس خراسان جنوبی از سیستم گرمایش مرکزی بهره مند می شوند.
انتهای پیام/ک

بهره مندی تمام مدارس خراسان جنوبی از سیستم گرمایش مرکزی تا پایان سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.