وزیر انگلیس: انگلیسی‌هایی که به داعش پیوسته‌اند را باید کُشت

وزیر مشاور انگلیس خواستار قتل اتباع این کشور که به عضویت گروه تروریستی داعش درآمده‌اند، شد.

وزیر انگلیس: انگلیسی‌هایی که به داعش پیوسته‌اند را باید کُشتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، روری استوارت (Rory Stewart)، وزیر مشاور انگلیس خواستار قتل اتباع انگلیسی که به عضویت داعش درآمده اند، شد.

استوارت گفت: قتل این افراد در هر شرایطی تنها راه است.

وی افزود: کسانی که به عضویت داعش در می آیند، از اندیشه ای پیروی می کنند که به شدت تشویق به نفرت انگیزی می کند. این افراد مسلح با توجه به خطری که برای امنیت انگلیس دارند باید انتظار داشته باشند که کشته شوند. این افراد به طور اساسی از هر نوع وفاداری به دولت انگلیس دور شده اند. اعضای داعش به دنبال تاسیس خلافت بودند. آنها به عضویت گروهی درآمدند که اندیشه های آن شامل قتل خودشان و قتل دیگران است. آنها به خشونت و وحشی گری متوسل شدند.

وی با اشاره به اینکه صدها شهروند انگلیسی برای پیوستن به گروه های تروریستی در شش سال گذشته به سوریه سفر کرده اند، خاطر نشان کرد: انگلیس باید درباره این واقعیت جدی باشد که این افراد خطر جدی برای کشور هستند و تنها راه تعامل با آنها در هر شرایطی، قتل آنهاست.

این وزیر انگلیسی از سوی دیگر بر لزوم همکاری بین المللی برای تامین نیازهای انسانی مردم در شهر الرقه سوریه تاکید کرد و گفت: به اعتقاد من، مسئله اصلی آن است که کمک های بین المللی به سرعت به الرقه برسد. باید کمک هایی را از دیگر شرکای خود به ویژه کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) جمع آوری کنیم، زیرا حدود سیصد هزار نفر از الرقه آواره شده اند.

این در حالی است که رسانه ها از تمایل نیمی از انگلیسی های عضو داعش برای بازگشت به این کشور خبر می دهند.

 

انتهای پیام/

 

لزوم قتل اتباع انگلیسی عضو داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
داعشی های انگلیسی گرگهای دست اموزی هستند که تا مردم منطقه را می کشند انها حمایتشان می کنند و همین که احتمال می دهند به خودشان حمله کنند کشتن انها را واجب می دانند
آخرین اخبار