پای مدیران بانکی در پرونده های کلان فساد اقتصادی باز است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:متاسفانه عده ای با هدف ثروت اندوزی و مال اندوزی به غارت بیت المال و اموال عمومی پرداخته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جمع قضات دادگاه های تجدید نظر استان کرمان گفت: همانگونه که مفسدین اقتصادی بی رحمانه در حال غارت اموال ومنافع عمومی هستند،دستگاه قضائی نیز با شدت و قاطعیت تمام جلوی غارتگران بیت المال خواهد ایستاد.

رییس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: پای تعدادی از مدیران و کارکنان سیستم بانکی در پرونده های کلان مفاسد اقتصادی در استان کرمان باز است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت:چندین سال است که جامعه با تهدید مفاسد اقتصادی مواجه است و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)نیز به موقع تذکرات لازم را در این زمینه صادر نموده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد:بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب،مقابله با مفسدین اقتصادی یک جهاد همه جانبه را می طلبد.

موحد خطاب به قضات استان کرمان با بیان اینکه تهدید مفاسد اقتصادی بایستی جدی گرفته شود،گفت:سلامت اجتماعی جامعه در گرو مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت:با همکاری دستگاه قضائی و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی دستگاه های اطلاعاتی استان اقدامات مناسبی در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
هوشنگ هستم
۱۳:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
با سلام خواهشمنداست با این افراد قاتعانه بر خورد شود واعدامشان کنید تا درس عبرتی برای دیگران باشد
آخرین اخبار