رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر

۱۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۱۲۹ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و ماموران انتظامی هرمزگان خبر داد.

۱۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرهنگ عبدالله خسروانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ اقدامات گسترده‌ای انجام شده و شاهد کشفیات بالایی هستیم.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پیرامون فعالیت یک باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر، مشخص شد عوامل این باند در صدد حمل یک محموله مواد مخدر از استان هرمزگان به استان فارس هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: با شناسایی خودروی حامل مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و همکاری ماموران انتظامی بندر لنگه در استان هرمزگان طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر توقیف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، عنوان داشت: با اشرافیت کامل پلیس و رصد قاچاقچیان اجازه جولان به هیچ یک از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ز

۱۲۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد

برچسب ها: مواد مخدر ، قاچاق ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.