دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر کلنگ‌زنی شد

در آئینی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر کلنگ‌زنی شد.

دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر کلنگ‌زنی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

عبدالحمید احمدی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستا‌ها یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است و تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های ورزشی در روستا‌ها توسعه یابد.

نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: اجرای این دو پروژه ورزشی در قالب بسته مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اجرایی شده است.

سکینه الماسی ادامه داد: همه ظرفیت‌ها را برای توسعه زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر به کار خواهیم گرفت و طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر پیگیری‌های گسترده‌ای داشته‌ام و به نتایج خوبی رسیدیم و شاهد نگاه مطلوب وزارت نفت به این حوزه هستیم.

در این آئین که مسئولان ورزش و جوانان و مسئولان جنوب استان حضور داشتند، سالن‌های ورزشی بیدخون در شهرستان عسلویه و برکه چوپان در شهرستان کنگان کلنگ‌زنی شدند.

انتهای پیام/ف

کلنگ‌زنی دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.