احداث همراه‌سرای بیمارستان امام سجاد(ع)

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه همراه‌سرای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج یکی از اقدامات بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) از روند ساخت پروژه همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: پروژه همراه‌سرای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج یکی از اقدامات بسیار مهم دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان است.

سالار جوکار افزود: این پروژه در زمینی با زیر بنای 915 مترمربع و در سه طبقه در حال ساخت بوده که در فاز اول با اعتباری افزون‌ بر 620 میلیون تومان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: حدود 400 میلیون تومان از این اعتبار را خیر سلامت علی عسکریان دماوندی و 220 میلیون دیگر نیز با مشارکت سایر خیرین و مجمع خیرین سلامت استان تامین شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه خیرین خواست، برای تجهیز این پروژه به مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند تا این پروژه به بهره‌برداری برسد.

سرپرست معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این بازدید گفت: با توجه به تفاهم‌نامه‌هایی که با مجمع خیرین سلامت و سایر نهادهای یاری رسان داریم و با تلاش‌های همه همکاران پروژه‌های بسیار خوبی در حال انجام است که امیدوارم با همکاری بیشتر خیرین در بخش سلامت، کمبودی در زمینه رفاه حال بیماران و همراهان آنها نداشته باشیم.

امین‌الله بابویی در پایان از تلاش‌های مجمع خیرین سلامت استان که فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در جهت جلب خیرین در ساخت پروژه‌های مرتبط با سلامت در تمام نقاط استان داشتند تشکر و قدردانی کرد.

نماینده خیر پروژه همراه سرای بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از بیماران از شهرها و روستاهای اطراف به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، احداث همراه سرا در این بیمارستان در بهبود خدمات‌رسانی این بیمارستان نقش بسزایی دارد.

عسکر میرزاپور در پایان عنوان کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به شرایط فصلی، این پروژه در نیمه اول سال آینده تحویل و به اتمام برسد تا بخشی از مشکلات همراهان بیمار در این زمینه رفع شود.

 انتهای پیام/غ

 ساخت  همراه‌سرای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.