صدا و سیما تاثیرگذارترین رسانه در ایجاد پویایی اقتصادی

استاندار گیلان گفت: رسانه ملی نقشی اساسی در پویایی اقتصادی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه رسانه ملی بیش از هر رسانه ای دیگر، نقشی محوری در حل مشکلات اجتماعی و ایجاد جامعه ای پویا دارد گفت : استان گیلان ظرفیت های مناسبی در زمینه های گردشگری و کشاورزی دارد که صدا و سیما می تواند با بیان این ظرفیت ها نقشی اساسی در پویایی اقتصاد استان و رونق درآمدهای مردم داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مدیران باید عملکردشان را با ارائه اطلاعات و آمار به مردم ارائه دهند افزود : پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه مسئولان است و هرکجا که وعده های مدیران بنا به دلایلی محقق نشد باید از مردم عذرخواهی کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه پاسخگویی ، یعنی به رسمیت شناختن مطالبه گری و انتقاد مردم گفت : این وظیفه رسانه است تا با تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر، زمینه را برای پاسخگویی و عملکرد بهتر مدیران دستگاه های اجرایی فراهم کند.

در ادامه این نشست مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز محورهای محتوایی برنامه سازی در صدا و سیما را تاکید بر همبستگی ملی ، اقتصاد مقاومتی ، تحکیم بنیان خانواده ، اخلاق مداری و انضباط اجتماعی اعلام کرد و گفت : در حال حاضر 77 درصد گیلانیان مخاطب خبر ، 26 درصد مخاطب رادیو و 76 درصد مخاطب برنامه های سیما هستند .

حسن ظهیری با اشاره به گسترش فضای مجازی در جامعه تصریح کرد : صدا و سیمای مرکز گیلان نیز تلاش می کند با ارائه به موقع اخبار و برنامه های مختلف از طریق فضای مجازی در کمترین زمان به نیازهای مردم در عرصه اطلاع رسانی در کمترین زمان پاسخ دهد.  

 

انتهای پیام/م.ع

صدا و سیما ، رسانه محوری در ایجاد پویایی جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.