حافظی خبر داد:

احداث فضاهای آموزشی در کشورهای اروپایی توسط خیران مدرسه ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از احداث فضا‌های آموزشی در کشور آلمان و کانادا توسط خیران مدرسه ساز خبر داد.

احداث فضاهای آموزشی در کشورهای اروپایی توسط خیرین مدرسه سازبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در نشست خبری روسای جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور که امروز برگزار شد، گفت: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در کشور 5.16مترمربع به ازای هر دانش آموزش است و ما باید خود را به استاندارد 8.39 مترمربع برسانیم که برای تحقق این امر 40هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

راه اندازی مجمع خیرین در همه استان های کشور

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش داشتیم و طبق آن مقرر شده است در هر استانی مجمع خیرین راه اندازی شود که بر این اساس شمار مجامع خیرین به 700 می رسد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه صندوق عدالت آموزشی را مجلس تصویب کرده است ،گفت: در صورتی که اعتبار در نظر گرفته شده برای بانک ها تامین شود، می توانند تسهیلات مورد نظر را   به خیرین بدهند اما تا کنون این مصوبه اجرایی نشده است.

حافظی در پایان اظهار کرد: برنامه‌هایی برای احداث فضای آموزشی در  آلمان و کانادا هم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا نیکویی
۲۳:۰۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
باسلام احتراما به اطلاع میر سانم شما را بخدا قسم به داد ما برسید زندگی همسر و فرزندم دد حال نابود شدن هست من چکار کنم همسرم مدام گریه میکند طلبکاران ما را بیچاره کردند هر ساعت جلوی مردم و جلوی همسایگان با سر و صدای بلند آبروریزی درست میکنند ۵ ماه اجاره خانه ام دنبال افتاده علاج نداریم حتی پول ثبت نامه فرزندم این طفل معصوم را نتوانستم فراهم کنم کسی درکم نمیکند فرزندم هنوز به مدرسه نرفته شما را محض رسول خدا (ص) قسمتون میدم به داد ما برسید زندگیم دیگر چیزی نمانده نابود بشود فقط بعنوان قرض کمکم کنید به مرور زمان این پول را بر میگردانم اجرتان را از آقا امام حسین(ع) بگیرید بخدا ثواب میکنید همسرم دچار بیماری شده هزینه درمان ندارم دکتر ببرمش خیلی حالش خرابه خودم هم بی نهایت حالم خراب هست شب ور وز ترس و وحشت دارم و نگرانم با وجود اینهمه گرفتاری بسیار دردناک همسرم خدایی ناکرده جانش از دست بدهد با همه وجودم التماس شما عزیزان میکنم. 280 میلیون تومان زیر بار سنگین بدهی قرار گرفتم لطفا نجاتم دهید ثواب میکنید. با تشکر محمدرضانیکویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
شهرویس از از توابع استان خوزستان نیاز به دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه دارد
خواهشمند است مسئولان این مورد پیگیر نمایند و احداث کنند
آخرین اخبار