کرمانشاه 72 جایگاه گاز سی ان جی فعال دارد

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: از 72 جایگاه گاز سی ان جی فعال در سطح استان، 68 جایگاه موفق به دریافت تائیدیه استاندارد شده اند و مابقی نیز در حال رفع نواقص خود هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته 8 جایگاه عرضه کننده سی ان جی به دلیل استاندارد نبودن و به منظور جلوگیری از سوانح احتمالی، تعطیل شدند.

وی همچنین به وجود 104 جایگاه پمپ بنزین با نزدیک به یک هزار نازل در استان اشاره کرد و گفت: 12 هزار مورد آزمون دوره ای در چهار سال اخیر که یک هزار و 71 مورد در 6 ماهه اول امسال بوده از آن ها بعمل آمده است.

نیازی یادآوری کرد: خوشبختانه همگی این جایگاه ها از استانداردهای لازم برخوردار بودند و تنها ایرادات جزئی در برخی از آن ها وجود داشت که تذکر لازم برای رفع نواقص نیز داده شد.

مدیرکل استاندارد کرمانشاه در ادامه به نظارت بر پیک نیکی ها و گازهای مسافرتی که توسط فروشگاه ها عرضه می شود، اشاره و اظهار کرد: در چهار سال اخیر 450 هزار شیر و سیلندر غیراستاندارد امحاء و یا از چرخه مصرف حذف شده است.

وی گفت: در نیمه نخست امسال نیز 30 هزار شیر و سیلندر گاز پیک نیکی و مسافرتی از چرخه استفاده خارج و یا مورد بازسازی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز

وجود 104 جایگاه پمپ بنزین در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار