۳۵ درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی هستند

معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هستند.

۳۵ درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد کیخا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امروز در آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مجتمع ورزشی شهید بهشتی بیان داشت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در 35 درصد مدارس استان آغاز شده است.

وی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری پیرامون تهذیب، تحصیل و ورزش است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان به پیوند تنگاتنگ تحصیل، تهذیب و ورزش اشاره کرد و عنوان داشت: مقام معظم رهبری از شما دانش آموزان این انتظار را دارند که در تحصیل، تهذیب و ورزش کوشا باشید.

کیخا، محور قرار دادن مدارس، یارگیری از دانش آموزان برای مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اعلام کرد و گفت: 35 درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هستند.

وی افزود: با روی آوردن جوانان به بازی های رایانه ای، کم تحرکی یکی از چالش های که سلامت روح و جسم دانش آموزان را به خطر انداخته است.

گفتنی است، چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در رشته های فوتسال، والیبال، بستکبال، هندبال، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی است.

انتهای پیام/ع

المپیاد ورزشی دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار