مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد؛

تشکیل ستاد پشتیبانی مردمی حمایت از یمن و میانمار در فارس

ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار در استان فارس با محوریت نهاد نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه شیراز تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌الله جعفری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینکه دومین فراخوان ملی جذب کمک‌های نقدی مردمی در حمایت از مردم آواره و ستم دیده میانمار از ۲۷ مهر ماه تا ۵ آبان ماه اجرا می‌شود، گفت: این فراخوان با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع)، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعات، کانون‌های فرهنگی مساجد و سایر موسسات مردم نهاد و خیریه و با بهره‌گیری از همت و توان خیرین، داوطلبان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول فراخوان جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کمک به مسلمانان مظلوم میانمار، جمعیت هلال احمر فارس با برپایی صندوق در شهرستان‌های مختلف استان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان، مبلغی معادل ۳۳۰ میلیون ریال جمع‌آوری کرد.

جعفری ادامه داد: ستاد پشتیبانی مردمی یمن و میانمار با همکاری نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شیراز تشکیل و مقرر شد دستگاه‌های همکار مشارکت لازم را با جمعیت هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به عمل آورند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: مبالغ واریزی به صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به منظور تجمیع کمک‌ها و واریز به حساب‌های بانک‌های عامل، در اختیار جمعیت هلال احمر استان فارس قرار می‌گیرد.

وی شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک‌های ملت، ملی، صادرات، رفاه، مسکن، دی، تجارت، سپه، شهر، رسالت و آینده را حساب ریالی جمعیت هلال احمر برای جذب مبالغ نقدی مردم و خیرین در حمایت از مردم مظلوم میانمار اعلام کرد.
انتهای پیام/ر

فراخوان ملی کمک‌های مردمی در حمایت از مردم ستم دیده میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار