تامین امنیت زائران ایرانی در کشور عراق

فرمانده پلیس دیاله گفت: تمام طرح های ما آماده است و منتظر شروع حرکت زوار هستیم و کلیه یگانه‌ها نیز در مکان استقرار داشته و ماموریت هایشان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرلشکر ستاد جاسم السعدی، فرمانده پلیس دیاله امروز دوشنبه در نشست با استاندار کرمانشاه در مرز خسروی  گفت:  طول حرکت زائرین در استان دیاله حدود ۱۲۰ کیلومتر است و طی این مسیر مناطق آلوده ای وجود دارد و در برآورد های ما این احتمال وجود دارد دشمن بخواهد از این مناطق علیه زائرین استفاده کند.

فرمانده پلیس دیاله از آماده کردن مسیرها برای حرکت خودروهای شخصی زائران خبر داد و گفت: حرکت این خودرو ها بدون هرگونه توقفی در استان دیاله صورت می گیرد همچنین ما مسیر حرکت و مسیر پایان حرکت را همگی پیش بینی کرده ایم و پایانش ورودی بغداد است.

سرلشگر جاسم ادامه داد: ارزیابی ما به صورت کلی وضعیت خوبی است و ما منتتظر برخی از پشتیبانی های فنی لوجستیکی و اداری هستیم همچنین دوستان ما در حشدالشعبی و سایر یگان ها قول داده اند کمک هایی را به ما داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از تامین این امکانات ما آمادگی داریم امنیت را به نحو احسنت برای دوستان عزیزان و خانواده های آنان در جمهوری اسلامی ایران تامین کنیم به طوری که به زیارت بیایند و سالم به منازل خود برگردند.

سید بارزان، فرمانده حشدالشعبی استان دیاله نیز گفت: ما حتما حمایت و تامین امنیت زائران را به صورت فعال انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ز

آماده کردن مسیرها برای حرکت خودروهای شخصی زائران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.