مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

تولید نرم افزار تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان از تولید نرم افزار تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات شهری معاونت خدمات شهری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید حیدریان  اظهارکرد: این نرم افزار به منظور تهیه شناسنامه تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات، تولید برنامه زمان بندی تعمیرات و ثبت گزارشات مربوطه در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تولید شده است.

وی با اشاره به ضرورت تولید این سامانه اضافه کرد: با توجه به اینکه کلیه تاسیسات و تجهیزات ساختمانی و الکتریکی سطح شهر از قبیل نورپردازی ها، سیستم های آبرسانی تحت پوشش برنامه نگهداری و تعمیرات خدمات شهری است و باید در زمان های مشخصی مورد بازدید، تعمیر و تعویض قطعات قرار گیرد، این نرم افزار بنا به درخواست معاونت خدمات شهری شهرداری، با همکاری مدیریت فاوا تولید شده و در مرحله تحویل موقت است.

مدیرعامل سازمان فاوا ادامه داد: پیش از تولید این سامانه، برنامه زمانبندی و گزارش بازدید و تعمیرات به صورت دستی در فرم های مربوطه ثبت می شد که حفظ و نگهداری آنها مشکل و امکان جمع بندی و آمارگیری از آنها امکان پذیر نبود که با راه اندازی این پروژه مدیریت این حوزه با دقت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

حیدریان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه گام های ارزنده تری در خصوص مدیریت بهینه تجهیزات و تاسیسات شهرداری اصفهان برداشته شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.