مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

بسته شدن ۱۷ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پاسارگاد

۱۷ قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پاسارگاد منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک با هدف استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی اجرایی شده و این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران است، گفت: تاکنون 17 قرارداد با سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی منعقد شده که از این تعداد دو واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 50 نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ساخت‌وساز پنج واحد صنعتی نیز با پیشرفت بیش از 65 درصدی در حال انجام است که سه واحد صنعتی آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی پاسارگاد از موقعیت ویژه‌ای در زمینه جذب سرمایه‌گذاران برخوردار است، افزود: این شهرک صنعتی با وجود مزایایی نظیر نزدیکی به راه‌آهن شیراز – اصفهان و نزدیکی به بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت 50 هکتار ظرفیت استقرار 163 واحد صنعتی پیش‌بینی اشتغال‌زایی 813 نفر را خواهد داشت.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی شبکه داخلی گاز با پیشرفت در حال انجام است و مراحل طراحی، نصب و راه‌اندازی ایستگاه تقلیل فشار TBS نیز توسط شرکت گاز اجرایی خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه این شهرک صنعتی در منطقه کم‌برخوردار قرارگرفته است از اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضیان خبرداد و گفت: این مشوق‌ها به سرمایه‌گذارانی اختصاص می‌یابد که ایجاد تولید و اشتغال کنند و به هر میزانی که اشغال واحدهای صنعتی بیشتر شود اختصاص مشوق‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعمال معافیت‌های مالیاتی، کاهش درصد پرداخت نقدی و افزایش مدت اقساط قراردادهای 36 ماهه و تخفیف 10 درصدی برای نخبگان و شرکت‌های تعاونی و ایثارگران همراه با ارائه تخفیف 10 درصد برای متقاضیان بهره‌برداری در مدت یک سال را ازدیگر مشوق‌هایی اعلام کردکه برای سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: همچنین به‌ منظور تشویق سرمایه‌گذاران امسال، قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در این شهرک صنعتی افزایشی نداشته است.
انتهای پیام/ر

واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی پاسارگاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار