لزوم تقویت زیر ساخت های امداد جاده ای در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت زیر ساخت های امداد جاده ای در استان تاکید کرد.

لزوم تقویت زیر ساخت های امداد جاده ای در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی،امروز در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه با توجه به توسعه راههای اصلی و فرعی حوادث جاده ای نیز افزایش می یابد افزود: با مدیریت صحیح و تقویت پایگاه های امداد و نجات می توان بخش قابل توجهی از حوادث را کاهش داد که به تبع آن از میزان تلفات نیز کاسته می شود.

وی ایجاد پایگاه های سیار و کوچک برای دستگاه های امداد رسان از جمله پلیس راه، اورژانس و هلال احمر را گامی مثبت برای جلوگیری از حوادث جاده دانست و استفاده از ظرفیت دهیاری ها و بخش خصوصی را در این زمینه ضروری خواند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید براهمیت فرهنگ سازی در جامعه در حوزه ایمنی حمل و نقل گفت: علت 70درصد حوادث جاده های، عامل انسانی است و در این راستا رسانه های جمعی بویژه صداو سیما می توانند با اطلاع رسانی مناسب در فرهنگ سازی این موضوع نقش مهمی را ایفا کنند.

ضرورت ساماندهی مسیل های بزرگراه شهید کسایی، نحوه تقویت خدمات جاده ای، حذف نقاط حادثه خیز، تسریع در ساماندهی سرعت گیر در جاده های استان و همچنین فعالیت های هلال احمر و اورژانس برای خدمات رسانی در جاده ها از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/خ

ضرورت ساماندهی مسیل های بزرگراه شهید کسایی درآذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.