مرادنیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایجاد اشتغال مهمترین اولویتم در استان کردستان است

استاندار کردستان گفت: اولویت اصلی بنده ایجاد اشتغال است و برای تحقق این هدف مهم، تمامی ظرفیت‌های استان را به کار می‌گیرم.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های کاری خود در استان متبوعش، اظهار کرد: اولویت اصلی بنده در استان کردستان ایجاد اشتغال است و در راستای این هدف مهم، تمامی ظرفیت‌های استان را به کار می‌گیرم.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی موضوع بسیار مهمی در کردستان است و توجه به این موضوع، یکی از اولویت‌های اصلی در استان به شمار می‌رود.

استاندار کردستان تصریح کرد: ایجاد اشتغال و تولید ثروت تنها با جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش دولتی و خصوصی امکان پذیر است، باید زیرساخت‌های لازم را در این حوزه به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش تولید زمینه‌ را برای جذب نیروی کار استان مهیا و فرصت لازم را برای توسعه و شکوفایی در کردستان فراهم می‌کند.

مرادنیا بیان کرد: مردم مرزدار و غیور استان کردستان در تمامی شرایط حامی و همراه نظام بوده‌اند و ضروری است، مطالبات آنان به نحو احسن دنبال شود.

وی یکی دیگر از اولویت‌های خود را توجه به مطالبات فرهنگی مردم کردستان بیان و خاطر نشان کرد: در این جهت باید زمینه برای تقویت پیوندهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر چه بهتر با مرکز کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

استاندار جدید کردستان اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار