مدیرکل راه و ترابری استان سمنان;

ساخت سکوی نماز در محورهای مواصلاتی استان سمنان

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : در راستای توجه به فرهنگ اقامه نماز ۳۴ سکوی نماز در محورهای مواصلاتی این استان ساخته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به اینکه ۳۴ سکوی اقامه نماز در سطح محورهای مواصلاتی استان سمنان ساخته شده است گفت : عملیات اجرایی این پروژه با هدف اقامه نماز، ایمن سازی و رفع خستگی و خواب آلودگی و توقف هرچه بیشتر رانندگان و زوار عزیز در طول محورها برای استراحت انجام گرفته است.


وی افزود: طرح ساخت سکوهای نماز همچنین تا چندماه آینده با احداث ۱۲ سکوی نماز در حوزه شهرستانهای شاهرود و میامی و ۲۲ سکوی نماز در شهرستانهای دامغان-سمنان-گرمسار تکمیل می گردد.


مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ، درباره دیگر پروژه این اداره کل گفت: عملیات بهسازی محور میامی-جاجرم نیز به طول ۱۰کیلومتر طی هفته گذشته آغاز شده است.


نژاد صفوی با بیان اینکه برای این طرح یک و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، بیان کرد: این جاده استان سمنان را به استان های خراسان شمالی و گلستان متصل کرده و همچنین تردد خودروهای سنگین را آسان تر می کند.


انتهای پیام / ه


ساخت 34 سکوی نماز در محورهای مواصلاتی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.