در سال جاری؛

108 زن آسیب پذیر در دزفول ساماندهی شدند

در اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در شهرستان دزفول در سال جاری، تاکنون 108 نفر از این زنان ساماندهی شده ند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فریدون عبدی، رئیس اداره بهزیستی دزفول با اشاره به اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در این شهرستان گفت: این افراد در معرض خشونت خانوادگی و یا کودک آزاری قرار داشتند که مشکل بیش تر این افراد در مرکز اورژانس بهزیستی دزفول و یا محل زندگی برطرف شد.

وی اظهار کرد: 5 زن و دخترغیربومی که در معرض خشونت خانوادگی و کودک آزاری بودند در بهزیستی نگهداری می شوند.

عبدی در ادامه افزود: با اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در دزفول زن جوانی که به مدت یکماه از خانواده خود جدا شده بود و نیز یک دختر 23 ساله آسیب دیده بر اثر مصرف مواد مخدر از معابر شهری جمع آوری شده و تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی دزفول با بیان اینکه این افراد همگی مهاجر می باشند اذعان داشت: در مدت اجرای این طرح مشکل 3 بانوی آسیب دیده با مداخله بهزیستی حل شد و 2 نفر نیز تحویل دستگاه های ذیربط شدند.

این مقام مسئول در ادامه به تشریح فعالیت های این اداره پرداخت و تصریح کرد: سال گذشته نیز بیش از 35 نفر زن، دختر و کودک بی سرپرست از 2 ماهه تا 18 سال در دزفول ساماندهی شدند که 7 نفر آن ها مجهول الهویه بوده و یا دچار بیماری روانی بودند، همچنین در این مدت 32 مورد کودک آزاری، 56 مورد کودکان کار و 6 مورد کودک مجهول الهویه با تلاش بهزیستی دزفول ساماندهی شدند.

فریدون عبدی گفت: همچنین سال گذشته 6 معلول مجهول الهویه،2 سالمند و 4 بیمار روانی در دزفول ساماندهی شدند و 13 دختر و زن غیر بومی نیز که به علت مشکلات خانوادگی از خانه فرار کرده و در معابر دزفول پراکنده بودند با مداخله بهزیستی به خانه بازگشته و برخی نیز از سوی بهزیستی نگهداری می شوند.

انتهای پیام/گ

اجرای طرح ساماندهی زنان آسیب پذیر در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.