برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی؛

اعزام تیم های درمانی کرمان به مرز مهران

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اعزام چند تیم درمانی از استان کرمان برای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

اعزام تیم های درمانی کرمان به مرز مهرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان؛ دکتر سید محمد صابری مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه ۷ تیم در قالب ۵ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ دستگاه خودرو ارتباطات، امروز برای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شدند، گفت: ۲۴ نفر نیروی عملیاتی در قالب این ۷ تیم از ۳ آبان در مرز مهران استان ایلام مستقر می شوند تا به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۷ نفر نیروی عملیاتی از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به مرز مهران اعزام می شوند، افزود: از حوزه دانشگاه های علوم پزشکی بم و جیرفت نیز هر کدام ۱ دستگاه آمبولانس به همراه ۳ نفر نیروی عملیاتی به مرز مهران اعزام می شوند.

صابری با اشاره به اینکه این تیم ها تا ۲۲ آبان در مرز مهران استان ایلام مستقر می شوند، گفت: این تیم ها در صورت لزوم به منظور ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی در کشور عراق نیز حضور می یابند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از معرفی ۱۰ نفر نیرو از کرمان در قالب نیروهای بیمارستانی به وزارت بهداشت برای
خدمت به زائران پیاده روی اربعین سخن گفت.

مراسم بدرقه اعزام این تیم ها با حضور دکتر توحیدی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی  و میهمانانی از استانداری کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اعزام تیم های درمانی  به مرزمهران برای خدمت به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار