فرماندار يزد:

تاکید فرماندار یزدبر همفکری و تعامل در راستای حل مشکلات مردم

فرماندار در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد بر همفکری و تعامل در راستای حل مشکلات و خدمت بيشتر به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   مصطفی سالاری فرماندار يزد به همراه اعضای هيأت تطبيق شهرستان در صحن علنی شورای اسلامی شهر يزد حضور يافت.

سالاری در اين جلسه كه شهردار يزد نيز حضور داشت با بيان اينكه جلسات هيأت تطبيق مصوبات شورای اسلامی شهرهای شهرستان به صورت هفتگی در فرمانداری يزد تشكيل می شود افزود: از شورای اسلامی شهرها خواسته ايم تا مصوبات جلسات خود را به صورت منظم و سريع به فرمانداری ارسال نمايند تا در مهلت قانونی بررسی و پاسخ داده شود.

وی با اشاره به وجود برخی ايرادات در مصوبات شوراهای اسلامی شهر افزود: بيشتر اعتراضات هيأت تطبيق به مصوبات به علت ايرادات انشايی و محتوايی آن است كه در اين راستا دبيرخانه هيأت نظرات و پيشنهادات خود را به دبيرخانه شوراهای اسلامی شهرها ارسال نموده است.

رئيس هيأت تطبيق شهرستان يزد با اعلام اينكه رويكرد اين هيأت تعامل هر چه بيشتر در راستای كاهش اعتراض به مصوبات شورای اسلامی شهر با اطلاع رساني و آموزش موازين قانونی است تصريح كرد: روح حاکم بر هيأت تطبيق که وظیفه بررسی و تطبیق مصوبات شورای اسلامی شهر با قوانین و مقررات را دارد، تعامل و همراهی است و از شورا نیز انتظار داریم در این مسیر گام بردارد.

وی خاطرنشان كرد: آمادگی داريم به منظور هماهنگی و تعامل بيشتر يكی از اعضای شورای اسلامی شهر يزد برای توشيح برخی مصوبات و رفع ابهام در جلسات هيأت تطبيق حضور داشته باشد.

سالاری در بخش پايان صحبت های خود با تأكيد به اينكه شورای اسلامی شهر علاوه بر برنامه ريزی و تصويب ضوابط و مقررات لازم برای بهبود مديريت شهری و حل مسائل ومشكلات مردم بايد نظارت كافی و دقيق بر اجرای مصوبات داشته باشد ابراز داشت: بودجه سازمان های وابسته به شهرداری و رديف هزينه ها و درآمدها بودجه شهرداری بايد در چارچوب بخشنامه ها و آيين نامه های ابلاغی تنظيم و جمع بندی شود.

انتهای پیام/ ی

نظارت  برمديريت شهری و حل مسائل و مشكلات مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار