دیدار مسئولین میراث فرهنگی یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان

جمعی از مسئولین میراث فرهنگی استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل با حضور در دفتر فرمانده سپاه الغدیر استان با سردار  فتح‌الله جمیری دیدار و گفتگو کرد.

دانش یزدی در این دیدار انتصاب سردار جمیری به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان را تبریک گفت و در خصوص پاره ای از مسایل و موارد مشترک در دو حوزه با او به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اشاره ای نیز به ثبت جهانی شهر تاریخی یزد داشت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر سپاه الغدیر استان با میراث فرهنگی شد و گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد موجب همکاری و اتحاد بیشتر دستگاه های اجرایی استان گردیده و کارهای بسیار خوبی در این برهه زمانی رخ داده است.

محمد رضا نصیری سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در این دیدار گزارشی از روند توسعه گردشگری استان را ارائه نمود و گفت: یزد هم اکنون به عنوان یک شهر تاریخی جهانی در کنار استان های فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی بوده، به گونه ای که استقبال گردشگران خارجی از این شهر تاریخی با توجه به ثبت جهانی، افزایش چشمگیری داشته و همین امر گردشگری را محور توسعه استان قرار داده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله شاهد افزایش ورود گردشگران به استان یزد باشیم؛ که در این راستا تعامل و همبستگی کامل همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع را می‌طلبد تا ضمن امنیت گردشگران در بحث ارائه خدمات بهتر برای گردشگران پیشگام باشیم.

سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل های سپاه الغدیر در راستای تحقق اهداف با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهایت همکاری را خواهیم داشت.

گفتنی است است: محمدرضا دهستانی معاون توسعه مدیریت، محمدرضا دهقان مهرجردی معاون صنایع دستی، محمدرضا نصیری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری،مصطفی سپهری مدیر حراست و سید علیرضا سالار حسینی مدیرکل حوزه ریاست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این دیدار فاطمه دانش یزدی را همراهی نمودند.

انتهای پیام/ ی

تعامل و همکاری سپاه الغدیر استان با میراث فرهنگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.