تردد بیش از ۵۰درصد زائران از مرز مهران

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ۲۰ هزار نیروی کمکی از مرکز و استان های معین برای کمک به انتظامی استان های ایلام خوزستان و کرمانشاه اعزام خواهند شد .

تردد بیش از ۵۰درصد زائران از مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار حسین اشتری در جلسه کمیته انتظامی امنیتی نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران بیان کرد: مراسم اربعین حسینی(ع) چند سالی است که شکل جدیدی به خود گرفته و با حضور همه مشتاقان از سراسر جهان و ایران اسلامی به سمت بارگاه ابا عبدالله الحسین این راهپیمایی عظیم شکل می گیرد .

 وی اظهارکرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات و تجهیزات برای ۴ مرز مهران، شلمچه ،چزابه و خسروی آماده کمک به استان‌های ایلام ، خوزستان و کرمانشاه است.

سردار اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی تعداد ۲۰ هزار نیروی کمکی به ۳ استان ایلام ، خوزستان و کرمانشاه اعزام کرده است که حدود ۶۰ درصد این نیروها در ایلام مستقر خواهند شد که این موضوع به دلیل اهمیتی است که مرز مهران دارد.

وی ادامه داد: این تعداد نیرو علاوه بر نیروها و امکانات خود استان های یادشده است.

فرمانده ناجا در ادامه افزود: بیش از ۵۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می‌کنند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تردد زائران از مبدا حرکت در شهرهایشان تا مقصد در پایانه مرزی را تسهیل خواهند کرد یادآورشد: نیروی انتظامی بانظم و جدیت زائران را همراهی خواهد کرد.

وی با تاکید بر همراه داشتن مدارک لازم توسط زائران اعلام کرد: امکان صدور ویزا در شهر های منتهی به پایانه های مرزی وجود ندارد .

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه به موضوع ساماندهی پارکینگ‌ها در مهران اشاره کرد و گفت: اگر پارکینگ ها ساماندهی نشوند و نظم مناسبی نداشته باشند مردم ناراضی می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه اتباع خارجی از مرز شلمچه تردد خواهند کرد تاکید کرد:به اتباع چند کشور ترکیه و آذربایجان که آن هم مدیریت شده می باشد اتباع سایر کشورها و به ویژه افاغنه محترم از مرز شلمچه تردد می کنند.

انتهای پیام/ د

تردد زائران از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.