استقبال ۳ هزار بهشهری از آموزش‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای

۳ هزار نفر ۶ ماه نخست امسال از آموزش‌های مهارتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی نژاد بهشهر بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رامین کیانی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهرگفت: ۶۰۶ هزار نفرساعت در ۶ ماه نخست امسال آموزش‌های فنی و مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی به علاقمندان ارائه شده است.

وی افزود: از این میزان آموزش ۲۶۴ هزار نفرساعت دربخش دولتی شامل مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان، مناطق روستایی و جوار دانشگاه ارائه شده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهشهر گفت: با اجرای این تعداد آموزش در نیمه اول سالجاری ۵۷ درصد تعهد مرکز درسال ۹۶ محقق شده است.

کیانی افزود: ۳۴۰ هزار نفرساعت از این میزان آموزش‌ها در قالب ۱۵۷۰ نفر دوره در ۵۱ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در حرفه‌های مختلف به متقاضیان ارائه شده است که با این میزان آموزش ۷۵ درصد تعهد آموزشی آموزشگاه‌های آزاد محقق شده است.

وی گفت: این آموزش‌ها به ۱۳۰۰ نفر خواهران و ۱۷۰۰ نفر به برادران ارائه شده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر، آموزش جویندگان کار فاقد مهارت و ارتقاء مهارت نیروی کار شاغل از جمله اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

کیانی گفت: ۲۰۰ زندانی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون در رشته‌های مختلف صنعت و کشاورزی و صنایع دستی آموزش دیدند که این افراد پس از اتمام دوره مانند سایر کارآموزان آزمون داده و مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/آ

شرکت سه هزار نفر در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار