بهره مندی ۶۷ مددجوی چالوسی از خدمات عمرانی

۶۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس از خدمات عمرانی این نهاد در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشدداشته است، گفت: این خدمات در زمینه تعمیرات و باز سازی مسکن، احداث مسکن شهری و روستایی برای مددجویان انجام شده است.

وی با اشاره به مشارکت خیران در خرید مسکن مددجویان افزود: یک واحد مسکن مددجویی به مساحت ۵۵ متر مربع به ارزش ۳۷ میلیون تومان با کمک خیران، آورده مددجو و خریداری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت:: کمیته امداد به تامین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی آن‌ها را همواره مدنظر داشته و در کنار سایر خدمات خود در این خصوص نیز فعالیت‌ها و خدمات قابل توجهی داشته ارائه می‌دهد.

قمی با اشاره به اینکه ساخت هفت واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان با مشارکت بسیج سازندگی در حال ساخت است، افزود: ساخت دو واحد مسکن مددجویی شهری هم در این شهرستان در حال ساخت بوده که تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: دو هزار و ۵۹۰ خانوار در چالوس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات عمرانی به مددجویان چالوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.