راه‌اندازی نخستین هنرستان کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرستان کشاورزی برای نخسین بار راه‌اندازی شده است که بستر مناسبی را برای فعالیت دانش‌آموزان در رشته‌های مهارتی کشاورزی بوجود آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش و معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان از هنرستان تازه تاسیس کشاورزی یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این هنرستان قرار گرفت.

ایوب رضایی با حضور در جمع دانش‌آموزان این هنرستان به بیان اهمیت تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای پرداخت و گفت: داشتن تخصص و مهارت در دنیای امروز مهمترین شاخص و ملاک برای برای حضور در بازار کار است.

وی سیاست جدی وزارت آموزش و پرورش را سوق دادن دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که در هنرستان‌ها مهارت‌های تخصصی را فرا می‌گیرند به خوبی جذب بازار کار می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هنرستان کشاورزی برای نخسین بار در استان با همکاری آموزش و پرورش و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان راه‌اندازی شده است که بستر مناسبی را برای فعالیت دانش‌آموزان در رشته‌های مهارتی کشاورزی را بوجود آورده است.

رضایی به شبانه روزی بودن این هنرستان اشاره کرد و از دانش‌آموزان خواست از امکانات و فرصت بوجود آمده به نحو مطلوب برای ساختن آینده‌ای بهتر استفاده کنند.

در این بازدید که معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و معاون پشتیبانی و مسؤول کاردانش این مرکز حضور داشت کشواد تابان مدیر هنرستان کشاورزی یاسوج به بیان مشکلات و نارسایی‌های آموزشگاه اشاره کرد و خواستار تسریع در روند حل این کمبودها شد.

معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز از همکاری خوب آموزش و پرورش با این مرکز جهت راه‌اندازی این هنرستان تشکر و قدردانی کرد.

علی روزبهی رفع مشکلات این هنرستان را در دستور کار این مرکز دانست و گفت: جلسات متعددی تشکیل شده و کمبودها و نارسایی‌ها بررسی شده و انشاءالله تا یکی دو روز آینده حل خواهند شد.

انتهای پیام/غ

راه اندازی آموزشگاه کشاورزی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.