استاندار هرمزگان مطرح کرد؛

تعیین تکلیف معارضین اراضی بندر شهید رجایی

استاندار هرمزگان گفت: معارضین اراضی 2 هزار و 700 هکتاری بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شوند.

تعیین تکلیف معارضین اراضی بندر شهید رجایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، همتی استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید مدیران ارشد استان هرمزگان از بنادر شهید رجایی و شهید باهنر بندرعباس گفت: معارضین اراضی 2 هزار و 700 هکتاری بندر شهید رجایی تعیین تکلیف شوند.

وی ضمن اشاره به برنامه های سازمان بنادر برای راه اندازی یک شهر لجستیکی در پسکرانه بندر شهید رجایی و افزایش مساحت این بندر به حدود پنج هزار هکتار، گفت: راه کارهای لازم برای رفع مشکلات واگذاری این اراضی و تعیین تکلیف معارضین آن پیگیری خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: گمرکات و بنادر شهید باهنر و شهید رجایی بندرعباس به عنوان دو گلوگاه اقتصادی با به کارگیری ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی بدون تعطیلی، آمادگی خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی استان برای صادرات و واردات را دارند.

همتی گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی 24 ساعته است و گمرکات استان با بهره‌گیری از سامانه‌های اینترنتی در روز‌های تعطیل هم در خدمت فعالان اقتصادی هستند.

وی افزود:برای افزایش رضایتمندی مردم نیاز است رصد و نظارت دائمی بر فعالیت گمرک و بندر صورت گیرد و با دقت و حساسیت برای رفع مشکلات مشتریان و تامین امکانات رفاهی برای آن ها اقدام شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اشتغال بیش از 12 هزار نفر در منطقه ویزه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان پیشرفته ترین بندر تجاری کشور، گفت: در صورت توجه به مطالبات و خواسته های مشتریان و ارباب رجوع، هم می توان از بروز نارضایتی ها جلوگیری کرد و هم جایگاه و مقبولیت اجتماعی بندر را افزایش داد.

همتی افزود: ضرورت دارد در قالب نشست های تخصصی، راهکارهای لازم برای رفع مشکلات واگذاری این اراضی اتخاذ شده و همچنین تعیین تکلیف معارضین آن پیگیری شود.

 انتهای پیام/ف

صحبت های استاندار هرمزگان درخصوص پیگیری اراضی بندر شهید رجایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.