اجرای 120 کیلومتر خط کشی جاده ای در اسفراین

مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان اسفراین گفت : در شش ماهه امسال 120 کیلومتر خط کشی در جاده های شهرستان اسفراین انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ ذاکری مدیر راهداری و حمل و نقل شهرستان اسفراین گفت : در این مدت 565 علائم در جاده های این شهرستان نصب شده است.

 وی با بیان این که امسال 500 شاخه گاردریل در جاده های استان نصب شده است ، افزود : در این مدت شستشوی 650 عدد علایم و تعمیر 550 عدد علایم از دیگر اقدامات برای افزایش و تقویت علائم جاده ای در شهرستان اسفراین است.

ذاکری اظهار کرد : برفروبی و نمک پاشی در محور بجنورد- بام به طول یکصد کیلومتر  ریزش برداری به میزان هفت هزار متر مکعب انجام شده است.

وی با بیان این که کار های مرمتی در راهدارخانه اسدلی برای افزایش امکان خدمات به مسافران در جاده ها انجام شده است ،گفت : امسال پنج هزار و 500 متر شبکه روشنایی گردنه اسدلی تعویض و اصلاح شده است .

وی تصریح کرد : نگهداری 298  چراغ چشمک زن ، تعمیر 150 چراغ  چشمک زن را از دیگر اقدامات در راستای خدمات رسانی به مسافران و ارتقای ایمنی سفرها عنوان کرد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسفراین تنقیه 78 دستگاه پل ، ترانشه برداری به میزان 39 هزار مترمکعب و نگهداری از 2 هزار اصله درخت و فضای سبز محور  بجنورد به حکم آباد را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

وی در ادامه افزود : در این مدت 9 دستگاه پل توسط راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسفراین انجام شده است.

انتهای پیام/آ

نصب 565 علایم راهداری در جاده های شهرستان اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.