بهره برداری از سایت تخصصی قایقرانی دریاچه شورابیل اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی سایت تخصصی قایقرانی دریاچه درون‌شهری شورابیل واقع در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: پیش از این سایت قایقرانی در دریاچه شورابیل ایجاد شده بود اما فعالیت چندانی نداشت.

وی افزود: با احیای این سایت رشته‌های تخصصی قایقرانی در شورابیل آغاز به کار کرده و در ادامه زمینه برای میزبانی مسابقات آسیایی نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تأکید کرد: فدراسیون قایقرانی پیش از این از دریاچه شورابیل بازدید داشته و در مجموع این دریاچه مستعد راه‌اندازی سایت قایقرانی است.

بهتاج همچنین به کلنگ‌زنی از خانه تکواندو  و بهره برداری خانه کشتی روستای نوشهر از توابع بخش هیر اشاره و تصریح کرد: توسعه ورزش‌های قهرمانی یکی از سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

وی متذکر شد: به منظور میزبانی از مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی ضروری است زیرساخت‌های ورزشی استان ارتقا یابد که به همین منظور با وجود محدودیت‌ها تلاش می‌کنیم امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ح

ارتقا زیرساخت های ورزشی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.