مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی اردبیل؛

دوره آموزشی گوهرشناسی برای اولین بار در اردبیل برگزار می شود

مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در استان با هدف مهارت‌ افزایی و کاربردی کردن در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی دوره آموزشی "گوهرشناسی" در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد علیزاده، مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی «گوهرشناسی» در اردبیل اظهار داشت: به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی و برای نخستین بار در استان دوره آموزشی «گوهرشناسی» در اردبیل برگزار می‌شود که در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی افزود: از آنجا که یکی از ماموریت‌های اصلی جهاددانشگاهی، مهارت‌افزایی و کاربردی کردن آموزش‌ها است و به همین خاطر و با توجه به ظرفیت استان اردبیل در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی این دوره در حال برگزاری است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای توسعه این صعنت برای رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی دست یابیم.

مدیر آموزش و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان نسبت به شناسایی تخصصی در قالب بازدید میدانی از ظرفیت‌های معدنی استان از جمله سنگ‌های عقیق و کواتز آشنا می‌شوند که به طور حتم این موضوع باید شروعی باید توسعه این رشته‌ها در استان باشد.

علیزاده با بیان این که امروزه شاهد گسترش علمی و تخصصی گوهرشناسی هستیم تصریح کرد: با توجه به وجود برخی سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در استان این دوره آموزشی می‌تواند زمینه‌های خوبی برای اشتغال علاقه‌مندان این حوزه فراهم کند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ح

افزایش مهارت‌ افزایی و کاربردی کردن سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.