مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان؛

برگزاری طرح های آموزشی مصرف هوشمندانه آب در سمنان

طرح مهام یکی از طرح‌های آموزشی و فرهنگی برای مدیریت مصرف آب است که برای اولین بار در استان سمنان اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در جلسه بررسی برنامه‌ریزی مدیریت مصرف آب در استان سمنان گفت: دوره‌های آموزشی مصرف هوشمندانه آب در سمنان برگزار می‌شود.


وی افزود: طرح مهام یکی از طرح‌های آموزشی و فرهنگی برای مدیریت مصرف آب است که برای اولین بار در استان سمنان اجرایی شده است.


طاهری با بیان اینکه جامعه هدف در این طرح قشر دانش‌آموز استان سمنان است تصریح کرد: دانش‌آموزان میزان تأثرپذیری و نفوذ بالایی دارند که می‌توان از این ظرفیت برای تحقق اهداف موردنظر در حوزه کاهش مصرف آب و مدیریت بحران کم‌آبی دست‌یافت.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند افزود: نقش محوری تأثرگذار آن‌ها نباید در جامعه نادیده گرفته شود و با ساماندهی آنان در طرح‌های فرهنگی می‌توان ریشه‌های بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه را مرتفع کرد.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ‌بر 5 هزار و 281 دانش‌آموز در طرح مهام شرکت کردند اظهارداشت: این طرح گامی مؤثر در راستای مدیریت مصرف آب در استان سمنان در بلندمدت است و باید از تمام ظرفیت‌های استان سمنان برای تحقق این امر بهره‌گیری کنیم.


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه این سمنان بیش از 250 هزار مشترک مصرف آب دارد افزود: به‌طور میانگین هر خانوار 700 لیتر در طول یک روز کامل آب مصرف می‌کند.


انتهای پیام/ د


طرح های آموزشی مصرف هوشمندانه آب در سمنان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار