رکوردگیری اردوی بابلسر فردا برگزار می شود

اردوی سه هفته ای سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان فردا (چهارشنبه 3 آبان ماه) در شهرستان بابلسر با رکوردگیری از 11 ملی پوش پایان می رسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ اردوی سه هفته ای سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان فردا (چهارشنبه 3 آبان ماه) در شهرستان بابلسر به پایان می رسد. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی، برای گزینش نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان در آمریکا، رکوردگیری پایانی این مرحله از اردو ساعت 5 بعدازظهر، در سالن ورزشی "شهید نوبخت" واقع در خیابان شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار می شود تا یک ملی پوش از جمع نفرات اردونشین خارج شود.

مجید عسگری در دسته 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و علی میری در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی و سید ایوب موسوی در دسته 94 کیلوگرم، محمدرضا براری، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم، بهداد سلیمی، سعید علی حسینی و همایون تیموری در دسته 105+ کیلوگرم 11 وزنه بردار حاضر در این مرحله از اردوهای تیم ملی بزرگسالان هستند.

10ملی پوش روز پنجشنبه (4 آبان ماه ) به تهران می آیند و تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه می دهند.

مسابقات قهرمانی 2017 جهان در آناهیم آمریکا از 6 تا 14 آذرماه خواهد بود.

انتهای پیام/

اردوی تیم ملی وزنه برداری فردا در بابلسر پایان می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار