فرماندار سرعین؛

مسابقات اسکی 2018 آسیا در شهرستان سرعین برگزار می شود

فرماندار شهرستان سرعین از میزبانی این شهرستان از مسابقات آسیایی اسکی ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار شهرستان سرعین در مراسم افتتاحیه پایگاه ورزش‌های زمستانی شمالغرب کشور در سرعین گفت: فدراسیون اسکی ایران میزبانی مسابقات آسیایی اسکی 2018 را به شهرستان سرعین واگذار کرده که این مسابقات در زمستان امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: استان اردبیل هم از استعداد بالقوه و هم ظرفیت‌های اقلیمی فراوانی در مقوله ورزش برخوردار بوده که می تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشفت این استان شود.

فرماندار شهرستان سرعین گفت: باید کاری کنیم که اثرات ورزش در بین تک تک افراد و خانواده‌ها ملموس باشد و بر سلامت جسمانی و روانی جامعه تاثیر مثبت داشته باشد که این وظیفه مسئولان استان و کشور است که برنامه‌ریزی کرده و زمینه و بستر لازم را برای این امر مهم فراهم کنند.

ناصری با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، بیان کرد: برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها نیاز داریم تا با بخش خصوصی وارد مذاکره مستقیم شویم تا بتوانیم این زنجیره را تکمیل کنیم و این با برنامه‌ریزی به موقع و استفاده صحیح از زمان قابل انجام است.

وی در خصوص تبدیل شدن سرعین به پایگاه ورزش‌های زمستانی شمالغرب کشور تصریح کرد: این رویداد را به فال نیک می‌گیریم و با تمام توان و امکانات خود در راه موفقیت این پایگاه و بالندگی افزون‌تر آن تلاش خواهیم کرد که امیدواریم جدا از ارتقای سطح اسکی استان، بتوانیم میزبان شایسته‌ای در رقابت‌های داخلی، کشوری و بین‌المللی باشیم و سهم خود را در بهبود اقتصاد ورزشی ایفا کنیم.

 

انتهای پیام/ح

افتتاح پایگاه ورزش‌های زمستانی شمالغرب کشور در سرعین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.