مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر:

خدمات اورژانسی در محور‌های عسلویه افزایش می‌یابد

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر محورهای عسلویه را از مناطق پرخطر استان بوشهر دانست و گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه صنعتی پارس جنوبی، خدمات اورژانسی در محورهای عسلویه افزایش می‌یابد.

خدمات اورژانسی در محور‌های عسلویه افزایش می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالرحیم دادجو ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵، بندر سیراف از فعالیت ۵۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این مراکز امدادی شامل ۱۶ پایگاه شهری و ۳۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی است.

وی با تاکید بر توجه به تسریع در ارائه خدمات به مصدمان و حادثه دیدگان افزود: پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان بوشهر با رعایت فاصله و مسافت، خدمات خود را به نحو احسن ارائه می‌دهند به گونه‌ای که این پایگاه‌ها در فاصله ۲۷ کیلومتری هم استقرار دارد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه فاصله بین پایگاه‌های جاده‌ای استان بوشهر مطلوب است گفت: فاصله پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای استان بوشهر نسبت به متوسط کشوری کمتر است.

دادجو از فعالیت ۳۳ پایگاه جاده‌ای در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: میانگین کشوری در رسیدن اورژانس به سر صحنه حوادث ۱۵ دقیقه و این آمار در استان بوشهر ۹ دقیقه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از پایگاه امداد و نجات شهری بهره‌مند هستند افزود: اکنون ۸۲ دستگاه آمبولانس در اورژانس‌های شهری و جاده‌ای استان بوشهر خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر بیان کرد: اکنون آمبولانس‌های اوژانس ۱۱۵ استان بوشهر به آی. سی. یو و دیگر امکانات درمانی پیشرفته و مدرن مجهز است.

دادجو با اشاره به عملیاتی شدن ساختمان جدید پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در بندر سیراف گفت:: ساختمان جدید در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۵۰ مترمربع احداث می‌شود که هزینه ساخت از محل اعتبارات نفت تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه محل ساختمان جدید پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در مجاورت پایگاه فعلی طاهری در سه راه استراتژیک جم، عسلویه – کنگان قرار دارد تصریح کرد: محور‌های عسلویه از مناطق پرخطر با توجه به موقعیت خاص منطقه صنعتی پارس جنوبی است که خدمات اورژانسی در محور‌های عسلویه افزایش می‌یابد.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به موقعیت ویژه محور‌های عسلویه لازم است اورژانس ۱۱۵ و سایر نیرو‌های امدادی، خدمات را به نحو صحیحی در اختیار مردم قرار دهند تا در صورت لزوم در کمترین زمان، خدمات مورد نیاز ارائه شود.

انتهای پیام/ز

خدمات اورژانسی در محور‌های عسلویه افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.