شركت ترانزيت ارتباطات بين الملل تشكيل می شود

تشكيل شركت ترانزيت ارتباطات بين الملل یک فرصت قانونی است كه برنامه ششم توسعه اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی جمهوری اسلامی در اختیار شركت ارتباطات زيرساخت گذاشته است.

شركت ترانزيت ارتباطات بين الملل تشكيل می شودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندس حمید فتاحی عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب افزود: هم اكنون اساسنامه شركت ترانزیت ارتباطات بین الملل در هیات مدیره و شورای معاونین وزارتخانه در حال تدوین و تطبیق با قوانین مربوطه می باشد. تشكیل این شركت یک فرصت چشمگیر برای استفاده از موقعیت ژئو پولیتیك ایران به عنوان نقطه اتصال شرق آسیا و اروپا ،محسوب می شود.

وی افزود: دست و پا گیر بودن قوانین دولتی عملا چابكی و به روز بودن را از شركت های دولتی برای حضور در بازارهای بین المللی سلب می کند و آن ها را ازاستفاده از فرصت ها ژئو پولیتیكی در منطقه محروم می کند وشرکت ارتباطات زیرساخت نیز به واسطه این ممنوعیت ها نتوانست به عنوان یك شركت چابك در حوزه های زیرساختی و حاكمیتی وارد شود و از مزایای قانونی و جغرافیایی كشورمان استفاده كند.

عضو هیات مدیره شركت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: : شركت ترانزیت ارتباطات بین الملل از یك سو از طریق ارتباط با حاكمیت و از سوی دیگر به عنوان یك بنگاه خصوصی می تواند امکان حضور بین المللی داشته باشد ، تا علاوه بر اشتغال زایی ،درآمدزایی و هم افزایی در كشور، فرصت های جدیدی در حوزه ترانزیت ارتباطات درمنطقه و بین الملل برای كشورمان فراهم كند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار