لاهوتی در نطق میان دستور:

دولت قانون مقابله با ماجراجویی‌های آمریکا را اجرا کند

نماینده لنگرود گفت: پیشنهاد می‌کنم قانون مقابله با ماجراجویی‌های آمریکا که اخیرا در مجلس تصویب شده است توسط دولت اجرایی شود.

دولت قانون مقابله با ماجراجویی‌های آمریکا را اجرا کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در نطق میان‌دستور صحن علنی مجلس اظهار کرد: اکنون که کارشکنی آمریکا در برجام علنی و عملی شده و گزارش اخیر وزیر امور خارجه در 19 بند تخلف، نقض و بدعهدی آمریکایی‌ها را هم تأئید کرده است، پیشنهاد می‌کنم قانون اقدام متناسب، متقابل و قانون مقابله با ماجراجویی‌های آمریکا که اخیرا در مجلس تصویب شده است توسط دولت اجرایی شود.

لاهوتی گفت: نباید در میدانی بازی کنیم که دشمنان قسم‌خورده آنرا برای ما طراحی کردند؛ لذا تا زمانی که برجام منافع ملی ما را تامین می‌کند باید در اجرای آن با دنیا بجز آمریکا همکاری کنیم، در غیر این صورت همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برجام را ریز ریز خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: چندی پیش سپرده‌گذاران مؤسسات غیرمجاز مقابل مجلس تجمع کردند،  آنها انتظار چندانی ندارند و مطالبه‌گر دارایی خود هستند، لذا از آنجایی که اینجا خانه ملت است، باید این موضوع را با همکاری دولت حل و فصل کنیم.

نماینده مردم لنگرود خاطرنشان کرد: کلیات لایحه حق‌التدریسی‌ها در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و از اعضای کمیسیون آموزش درخواست می‌کنم در بررسی جزئیات آن اقدامات لازم را انجام دهند.

لاهوتی با بیان اینکه باید کشور را از رکود خارج کنیم، گفت: باید به صورت سالانه 770 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت بگیرد تا بتوانیم کشور را از رکود خارج کنیم، اما با بررسی آمار 4 ماهه اخیر متوجه شویم که واردات 25 درصد افزایش و صادرات هم 15 درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده امسال تولید مازاد برنج در کشور وجود دارد، حال این سوال مطرح است که چرا واردات برنج از مبادی رسمی و غیر رسمی صورت می‌گیرد؟ بنده همچنین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم توجهی برای پرداخت مطالبات چایکاران داشته باشد تا به زودی بتوانند حقوق خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار