عزم جدی مسئولان برای رفع معضلات اجتماعی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از ضرورت تشکیل شوراهای استانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه با اشاره به نشست مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب و ارائه اطلاعات و آمار آسیب های اجتماعی کشور گفت: با توجه به حساسیت های خاص رهبر معظم انقلاب و قوای سه گانه درباره موضوع آسیب های اجتماعی، شورای اجتماعی کشور تشکیل شده است که راه اندازی شوراهای استانی ذیل آن ضرورت دارد.

وی از صالحی استاندار خراسان شمالی خواست، برای فعال شدن شورای اجتماعی در این استان تدابیر لازم را اتخاذ کند و آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی را برای پیگیری برنامه ها و حمایت از اجرای مصوبات آن اعلام کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی استفاده از ظرفیت روحانیون و هیئت های مذهبی برای گسترش این برنامه ها به ویژه در مناطق روستایی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: از نظر ما هر گونه هزینه کردن در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی به منزله سرمایه گذاری برای آینده جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه  درخراسان شمالی نیز هم در این دیدار با تاکید بر اینکه مهم ترین اقدام برای رفع معضلات اجتماعی، حساس شدن و وارد عمل شدن همه مسئولان در این حوزه هاست افزود: معضلات اجتماعی، مرض های اجتماعی همه گیر هستند که درمان آن هم حرکت همگانی می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در ادامه با تبیین وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان به ظرفیت های بالای خراسان شمالی در حوزه های فرهنگی و علاقه مندی مردم استان به اسلام، ائمه اطهار (ع) و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار دولت، می توان با سوق دادن این ظرفیت برای رفع معضلات اجتماعی، بسیار موثرتر گام برداشت.

انتهای پیام/آ

درمان معضلات اجتماعی نیاز به حرکت همگانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.