هاشمی: دستاوردهای مرحوم آشتیانی را مردم فراموش نمی کنند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دستاوردهای مرحوم آشتیانی در تیم ملی و پرسپولیس را مردم فراموش نمی کنند.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درگذشت ابراهیم آشتیانی اظهار کرد: به هر حال سرنوشت انسانها به صورتی است که باید این مسیر را طی کنند. مرحوم آشتیانی یکی از نام آوران در عرصه فوتبال کشورمان بود و از فوتش متاثر شدم.

او ادامه داد:  دستاوردهای مرحوم آشتیانی در تیم ملی و پرسپولیس را  مردم فراموش نمی کنند. به هر حال امثال آشتیانی در شرایط سخت بازی کردند و باعث سربلندی فوتبال کشورمان در میادین آسیایی شدند. همچنین فوتبالیست هایی همانند آشتیانی الگوی ورزش کشورمان هستند. آشتیانی از لحاظ اخلاقی و فنی سرآمد فوتبال کشورمان بود.

هاشمی بیان کرد: به هر حال درگذشت آشتیانی را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و ما باید از مباحث اخلاقی آشتیانی در عرصه ورزش استفاده کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره برنامه این کمیته برای بازی های جاکارتا تصریح کرد:  برای اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی جاکارتا ستاد تشکیل دادیم و فدراسیون ها آماده این بازی ها هستند. جلسه ای با حضور روسای 5 فدراسیون روز شنبه داریم تا در مورد حضور قدرتمندانه در بازی های آسیایی برنامه ریزی کنیم.

او ادامه داد: رشته های ورزشی ما باید سطح کیفی شان نسبت به دوره قبل بهتر باشد. همچنین ورزش های مدال آور به جاکارتا اعزام می شوند. ورزش های  بانوان و پایه و آبی هم شرایط خاصی دارند و به این ورزش ها هم توجه ویژه ای داریم.

هاشمی بیان کرد: بازی های آسیایی جاکارتا برایمان اهمیت دارد و توجه بیشتری به این بازی ها می کنیم. همچنین پرداخت اعتبارات برای بازی های آسیایی مورد توجه ما قرار دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره استخدام ورزشکاران المپیکی خاطر نشان کرد: استخدام ورزشکاران المپیکی مصوبه دولت است و این موضوع در اختیار وزارت ورزش و جوانان است. مقدمات جذب ورزشکاران المپیکی فراهم شده است و طبق قانون آنها را به خدمت می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک درباره مرحوم آشتیانی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار