آمادگی شهرداری کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه از آمادگی این نهاد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

 مهدی عبدالمالکی سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: در سال های اخیر شهرداری یکی از نهادهایی بوده که همواره در خدمت زائران کربلای معلی قرار داشته و با حداکثر توان مشغول خدمت گذاری شده است.

وی افزود: کرمانشاه از دیرباز در خدمت به زائران امام حسین (ع) شهره خاص و عام بوده و در سالیان متمادی افتخار پذیرایی از زوار عتبات عالیات را داشته است.

عبدالمالکی ادامه داد: در این بین اربعین فرصتی بی بدیل برای نمایش جلوه ای زیبا از این میزبانی با شکوه است تا مردم نیز در ثواب زائران حرم امام حسین (ع) شریک شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: شهرداری به عنوان کمیته خدمات شهری، تمامی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمت به زائرین عزیز در این ایام را در نظر گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه جهت مشارکت بیشتر مردم به عنوان میزبانان زائران حسینی (ع) آماده پذیرش همکاری مردم در حوزه‌های مختلف است، از افرادی که دارای تخصص در حوزه های پزشکی، پرستاری، امداد، مکانیک و تعمیرات، برق و تاسیسات، حمل و نقل سبک و سنگین، خدمات خودرویی، آشپزی و سایر موارد هستند دعوت کرد در امر خداپسندانه خدمت به زائران حسینی اعلام آمادگی کنند.

عبدالمالکی گفت: این افراد جهت ثبت نام می توانند از ساعت هشت صبح تا 19 عصر به سه فرهنگسرای گل نرگس در ابتدای شهرک ژاندارمری، فرهنگسرای شهر در چهار راه جوانشیر و فرهنگسرای کوثر واقع در سی متری دوم مراجعه و یا با شماره های 38397636- 37201090 و 37230010 تماس حاصل کنند.

وی در پایان و با اشاره به ارائه خدمات در شهرهای کرمانشاه، قصر شیرین و خسروی، خواستار مشارکت هیات های مذهبی، پایگاه ها مساجد و تشکل های غیر دولتی در این حرکت فرهنگی شد.

براساس توافق صورت گرفته قرار است امسال بیش از 400 هزار نفر از مردم کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین (18 آبان) از طریق مرز خسروی در قصرشیرین استان کرمانشاه عازم کشور عراق شوند.

 

انتهای پیام/پ

خدمات رسانی به زوار اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار