کاربران از وجود مشکل در نرم‌افزار ماشین حساب iOS 11 خبر می‌دهند

براساس گزارش های کاربران، ماشین حساب iOS 11 در صورت تایپ سریع اعداد با مشکل مواجه می شود.

کاربران از وجود مشکل در نرم‌افزار ماشین حساب iOS 11 خبر می‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از کاربران Reddit از بروز مشکلاتی در نرم افزار ماشین حساب پس از به روز رسانی به آی او اس 11 خبر می دهند. طبق گزارش ها این مشکلات به انیمیشن های تازه ای که در آی او اس 11 به نرم افزار ماشین حساب اضافه شده است، برمی گردد؛ به این صورت که در زمان اجرا نشدن کامل انیمیشن، اعداد در ماشین حساب ثبت نمی شود.

به گفته سایت "idownloadblog" مشکلاتی که اکنون گزارش شده است، در نسخه آزمایشی آی او اس 11 وجود نداشت و عددها در زمان اجرای انیمیشن ها وارد می شدند اما اکنون در نسخه عمومی آی او اس 11 این مشکلات دیده می شود و حتی در نسخه 11.1 نیز مشکل رفع نشده است.

در نسخه های قبل آی او اس هیچ گونه مشکلی در نرم افزار ماشین حساب دیده نمی شود و تنها در آخرین نسخه این سیستم عامل گزارش هایی اعلام شده است که به نظر می رسد این مشکل به صورت سهوی رخ داده و اپل از وجود آن آگاه نیست.

اگر رفع ایراد موجود در ماشین حساب برای شما اهمیت بسیاری دارد و همچنین مشکلات دیگری از سیستم عامل را پیدا کردید می توانید از طریق آدرس "www.apple.com/feedback" آن را با شرکت اپل درمیان بگذارید تا مشکلات را در نسخه های بعدی رفع کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون ، اپل ، آی او اس 11
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.