احداث پارک صخره ای در منطقه گردشگری شورابیل اردبیل

شهردار اردبیل از تبدیل پارک صخره ای به نماد فرهنگی و گردشگری شورابیل اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل با اشاره به اینکه احداث پارک صخره ای یکی از اقدامات چشم گیر شهرداری اردبیل در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در سالهای اخیر است گفت: احداث پارکها و فضای سبز گامی موثر در توسعه شهر و جذب گردشگران داخلی و خارجی است و اکنون با احداث پارک صخره ای منطقه نمونه گردشگری شورابیل بیش از پیش تبدیل به یکی از مکان های فرهنگی و تفریحی و گردشگری شهر می شود.

وی افزود: پارک صخره ای با وسعت حدودا ۳هکتار با طراحی و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های موجود و با عملیات عمرانی گسترده در حال تکمیل است.

شهردار اردبیل خاکبرداری و خاکریزی هر کدام به وسعت 10 هزار متر مکعب، اجرای حوض 250 متر مربع، اجرای آمفی تئاتر رو باز به وسعت یک هزار و 800 متر مربع، فلاور باکس 2 هزار عدد و بنای سنگی 6هزار متر مربعی را از دیگر اقدامات عمرانی در این پارک عنوان کرد.

لطف اللهیان با بیان اینکه اعتبار تخصیص داده شده برای تکمیل پارک صخره ای 18 میلیارد ریال بوده است افزود: امید است با تکمیل آمفی تئاتر روباز و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آبشار و آبنمای این پارک بتوانیم محیطی شاد و مفرح برای خانواده ها فراهم کنیم.

وی گفت: باتوجه به اینکه منطقه گردشگری شورابیل از ظرفیتهای بالایی برای توسعه صنعت گردشگری برخوردار است پروژه هایی همچون پارک صخره ای می تواند گامی موثر در راستای توسعه شورابیل و جذب بیش از پیش گردشگران باشد.

شهردار اردبیل از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری در این پارک را اجرای حوض و آبنما عنوان کرد و افزود: اجرای حوض و آبنما به مساحت 250متر مربع که از ابتدای سال 96 آغاز شده در حال تکمیل است.

وی خاکبرداری این حوض را 200متر مکعب و بتن ریزی و شبکه آرماتورهایی که در آن به کار رفته است را 70 متر مکعب عنوان کرد و استفاده از رنگ اپوکسی و ضد سایش در پیاده روهای آن را از دیگر اقدامات عمرانی این پارک دانست. 

 

انتهای پیام/ح

تبدیل پارک صخره ای به نماد فرهنگی و گردشگری شورابیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار