برگزاری همایش سپاه و ارتش در بندرعباس

همایش یک روزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، امیر دریادار آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش یک روزه ارتش و سپاه پاسداران که در بندرعباس برگزار شد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشکده افسری ارتش گفت: اینکه دشمنان می گویند قدرت ایران اسلامی نه در منطقه بلکه در جهان باید محدود شود نشان از عمق نفوذ استراتژیک ایران در منطقه و جهان است.

وی افزود: وحدت و همدلی نیروهای مسلح موجب افزایش ضریب نفوذ ایران و پیشبرد راهبردهای اساسی انقلاب اسلامی است.

امیر دریادار آزاد گفت: ظرفیت شناسی فرمانده معظم کل قوا برای حمایت از راهپیمایی 20 میلیونی زائران امام حسین ( ع) در اربعین این تدبیر نفوذ فرهنگ مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه نشان می دهد.

علی علی نژاد جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هم در این همایش با بیان اینکه وحدت سپاه و ارتش از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس نیروهای مسلح در کنار هم نقش آفرینی کردند و این اتحاد و همدلی مرهون خون شهدا و هدایت های داهیانه رهبر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد( ع) هم گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، مقاومت و امید به آینده ،نوید بخش تشکیل تمدن اسلامی در دوران معاصر است.

حجت الاسلام میرزایی استاد حوزه و دانشگاه هم با اشاره به شناخت حق و دفاع از آن گفت: بصیرت تنها سلاح برای شناخت حق از باطل است و این راه مستلزم توجه نکردن به هواهای نفسانی است.


انتهای پیام /ر

صحبت های دریادار آزاد در همایش یک روزه ارتش و سپاه پاسداران در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.