امیر پورکیان خطاب به محمد حمزه‌زاده:

امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!

تهیه‌کننده «دریا و ماهی پرنده» گفت: رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری قول حمایت از اکران این فیلم را داده است و من امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» قرار است اواخر این ماه پس از سه سال وقفه، در سینماهای بخش هنر و تجربه اکران شود.

در این باره، امیرپورکیان تهیه‌کننده این فیلم، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بالاخره پس از مشقت‌ها و رفت و آمدهای فراوان قرار است «دریا و ماهی پرنده» در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود. در این میان دل به قول و وعده برخی افراد بسته‌ایم. کسانی مثل محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری که به ما قول حمایت داده‌اند.

وی تصریح کرد: حمزه‌زاده همواره گفته است، از سینمای کودک و نوجوان و فیلم های ارزشی حمایت خواهد کرد و این را جزو وظایف حوزه هنری می‌داند. او طی دیداری با من گفت، «دریا و ماهی پرنده» را دوست دارد؛ چون اثری ارزشی است و قول اکران آن را در سینماهای حوزه هنری به من داد.

پورکیان در پایان گفت: ما امیدواریم این اتفاق بیفتد و آن چیزی که در صحبت های حمزه زاده بود، عملی شود. تا کنون که چند روز تا اکران فیلم باقی مانده، پشت در بسته اتاق وی مانده‌ایم. امیدوارم نوشدارو پس از مرگ سهراب نرسد!

 

انتهای پیام/

 ابراز امیدواری یک تهیه کننده برای اکران موفق فیلمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.